Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Βραβείο "Liebster award"



Με μεγάλη έκπληξη και χαρά δέχτηκα  το πρώτο μου διαδικτυακό βραβείο, το βραβείο Liebster από  την Χριστίνα Καραπά και το blog  της karapachristina.blogspot.gr 
Χριστίνα σε ευχαριστώ πολύ!!!!!



Τι είναι το βραβείο Liebster? 

Το "Liebster Award" είναι ένα εικονικό βραβείο που χρησιμεύει για να εξαπλωθούν αλυσιδωτά και να γίνουν γνωστά blogs με λιγότερους από 200-300 followers. Είναι ένα σημαντικό εργαλείο για να γίνουν  ακόμα περισσότερα blogs ευρύτερα γνωστά στο διαδίκτυο!

Ακολουθούν οι  κανονισμοί, οι απαντήσεις μου στις ερωτήσεις της Χριστίνας, και τα blogs που προτείνω.




ΚΑΝΟΝΙΣΜΟI

Α) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν  widget ή gadget

Β) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger o οποίος σας απένειμε το βραβείο.

Γ) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers  και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.

Δ) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από  τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.




1)Γιατί ξεκινήσατε το blog;Το blog αυτό δημιουργήθηκε, με σκοπό την επικοινωνία και την ανταλλαγή απόψεων, ιδεών, προβληματισμών, ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς, γονείς και άλλα σχολεία.
Το έφτιαξα τον Ιούλιο του 2014, σε μια περίοδο που είχα σπάσει το χέρι μου. Προσπάθησα να βρω κάτι να κάνω για να περνάω όμορφα την ώρα μου.

2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει; Αυτό που με ενθουσιάζει είναι τα χαρούμενα προσωπάκια των παιδιών στην τάξη, που έχουν την ικανότητα να σε κάνουν να ξεχνάς  όλα τα καθημερινά σου προβλήματα. Επίσης με ενθουσιάζει να κάνω πράγματα που αγαπώ και  να ανακαλύπτω καινούργιους τρόπους πλαισίωσης των δραστηριοτήτων για το νηπιαγωγείο.

3)Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο; Γιατί σε κάνουν να νιώθεις πως είσαι μέλος μια μεγάλης παρέας, με τα ίδια ενδιαφέροντα και με την ίδια αγάπη για τη δουλειά σου. Γιατί σε βοηθούν να βελτιωθείς και σου δίνουν δύναμη να συνεχίσεις. Γιατί αλληλεπιδράς με συναδέλφους, γονείς ή όποιον άλλον ενδιαφέρεται για τη δουλειά σου. Ακόμα και τα αρνητικά σχόλια σε βοηθούν να γίνεσαι καλύτερος.

4)Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας; Συνήθως ανεβάζω διάφορες δραστηριότητες που κάνουμε μέσα στην τάξη, καινοτόμα προγράμματα που υλοποιούμε,  κατασκευές δικές μας αλλά και ιδέες, που έχουμε πάρει από το διαδίκτυο και τις προσαρμόζουμε στις ανάγκες και τις δυνατότητες της τάξης μας κάθε φορά. Επίσης προγράμματα για τον υπολογιστή, που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε βοηθητικά στις δραστηριότητες της τάξης.

5)Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά; Έχω συχνή διαδικτυακή επικοινωνία με κάποιες συναδέλφους Είναι απίστευτη η δύναμη του διαδικτύου! Είναι τόσο όμορφο να μιλάς, να συμβουλεύεις αλλά και να συμβουλεύεσαι, να ανταλλάσσεις  ιδέες με άτομα που ξέρεις ότι έχεις κοινά ενδιαφέροντα. Ελπίζω όμως να γνωριστούμε κάποια στιγμή κι από κοντά.

6)Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο; Σε δύο χρόνια από τώρα θα ήθελα να έχει αποκτήσει ακόμα περισσότερους επισκέπτες.Θέλω να πιστεύω ότι θα είναι πιο ενδιαφέρον  και  με πιο ενδιαφέρουσες δράσεις.
Όσο για το εάν θα άλλαζα κάτι; Δεν ξέρω, είναι μεγάλο διάστημα, για να μπορώ να προβλέψω. Πάντως  σίγουρα θα προσπαθήσω να το βελτιώσω!!!!

7)Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα; Να δείχνω στα νηπιάκια την αγάπη μου και να τα κάνω να χαμογελούν! 

8)Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας; Εξαρτάται από τον ελεύθερο χρόνο μου.  Προσπαθώ όσο γίνεται να το κρατάω ενημερωμένο. Κάποιες φορές αφιερώνω αρκετές μεταμεσονύκτιες ώρες, κόβοντας χρόνο από την ξεκούρασή μου.

9)Πώς γεννιούνται τα post σας;  Όταν γίνονται δραστηριότητες στην τάξη μας, που μας ενθουσιάζουν και ίσως βοηθήσουν και άλλες συναδέλφους δίνοντάς τους ιδέες. Επίσης , όταν εντοπίσω κάτι πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο στο διαδίκτυο , τότε το αναρτώ ευελπιστώντας να φανεί χρήσιμο και σε άλλους.

10)Ευχές για τον αναγνώστη; Εύχομαι οι αναρτήσεις του blog μου να είναι χρήσιμες στον κάθε αναγνώστη και να παίρνει ιδέες από αυτές.Ευχαριστώ θερμά και τη Χριστίνα!!!! 


Τα 10 blogs που προτείνω είναι α παρακάτω:
Οι ερωτήσεις μου είναι ίδιες με της Χριστίνας. Κι εγώ με τη σειρά μου τις βρίσκω το ίδιο ενδιαφέρουσες και περιμένω τις δικές σας απόψεις. 




http://agapimenonipiagwgio.blogspot.gr
http://nipiondromena.blogspot.gr
http://litsagaziotou.blogspot.gr
http://nhpiagwgeioagaphmou1.blogspot.gr
http://nipiagogosapotapente.blogspot.gr

8 σχόλια:

  1. Σοφάκι μου μεγαλη μου τιμη και σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!Το blog σας είναι super!!!!Το βάζω στα αγαπημένα!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγω με τη σειρα μου σε ευχαριστω πολυ για το βραβειο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια κα Σόφη μας! Εύχομαι το blog σας να αποκτήσει ακόμη περισσότερα μέλη γιατί πραγματικά το αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ Σοφάκι μου για την πρόταση..Το ΄Β επίπεδο σαρώνει βραβεία..!Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοφία , ευχαριστώ πολύ για το βραβείο .Το Β επίπεδο έχει καλά αποτελέσματα τελικά .Πολλά φιλιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστουμε κι εμεις παρα πολυ για το βραβειακι!!!!! Το blog σου ειναι τελειοοοοο!!! καλη συνεχεια κοριτσια σε ολες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα καλά σας λόγια!!!!
    Τα blogs σας είναι αξιόλογα γι΄αυτό και αξίζουν τα βραβεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σοφια μου σ ευχαριστω παρα πολυ για την τιμη....πολυ αξιολογη η δουλεια σας....καλη συνεχεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή